piątek, 13 lutego 2015

jesteście najlepsi

Tak bardzo chcieliście spowrotem powrócenia do bloga, a gdy teraz staram się, piszę posty, robię zdjęcia, wy piszecie komentarze w stylu "brzydkie", "to już niemodne", "posty co dwa lata". Naprawdę mam ochotę usunąć tego bloga nawet za chwilę. Skoro tak wam zależało, to czemu teraz wszystko jest źle? "Lepiej usuń tego bloga, jeśli masz zamiar dodawać posty co dwa miesiące", tak właśnie zrobię, każdy post jest dla was zły. Gdzie się podziali moi dawni czytelnicy, którzy komentowali, czytali i robili? Znudziło się? Bo mi tak, nie mam zamiaru pisać postów tylko po to, żeby zostały przeczytane przez 3 osoby i zhejtowane. Nie to nie i dzięki wam zostawiam bloga na zawsze (nie usunę, żeby ktoś nowy mógł go sobie chociaż poczytać). Cześć.

Violin

10 komentarzy:

  1. Mnie bardzo podoba się twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham Twój blog. Ci co piszą takie komentarze to *****************. Cieszę się, że nie usuwasz swojego BOSKIEGO bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest ok, ale posty naprawdę są bardzo rzadko i nie masz prawa winić za to kogoś innego jak tylko siebie! Żałosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Był nabór na redaktora. Podobno zgłosiło się kilka osób. To gdzie jest te ,,kilka osób"?
      Blog mi się podoba. Jednak ja robię same zawieszki, bo bransoletki leżą w koncie.

      Usuń
    2. Właśnie w tym rzecz, że nikt się nie zgłosił!
      Tylko jakaś dziewięciolatka, która zdania nie umiała sklecić. Jak nie ma postu - źle, mają być codziennie. Jak jest post - źle, bo nikt już tego nie robi, bo brzydkie, bo to, bo tamto. Ja już nie wiem, jak wam dogodzić!

      Usuń
    3. Jeśli tak to mogłaś napisać, że będziesz pisać co np. miesiąc, a nie pisać, że co kilka tygodni jeśli wiesz, że niedasz rady. Myślę, że byłoby mniej nieprozumieć.

      Usuń
    4. Nie ma, to jak zrzucić wszystko na autorkę bloga. Skomentowanie i zhejtowanie zajmuje około 5 minut ale czy zastanawialiście się ile zajmuje jej napisanie jednego posta?! ZROBIENIE bransoletek, potem NAGRANIE tego wszystkiego, WGRANIE to na komputer + przerubki, a dopiero potem zebranie tego wszystkiego w SENSOWNE słowa i opublikowanie. To nie jest tak łatwe jak wygląda. Niektórzy z was sami piszą bloga więc czemu one nie sa tak sławne jak ten od Violin? Potem tacy ludzie przychodzą do innych tylko ich obrażając, a sami lepsi nie są. Czysta zazdrość, nic innego. I zamiast jej pogratulować / pochwalić wspaniałego bloga wystawiacie jej jeszcze jakieś pretensje ''czemu tak rzadko dodajesz posty'' - KAŻDY MA ŻYCIE PRYWATNE. Violin nie siedzi tu przez 24 godziny na dobę i nie sprawdza w necie czy następnego dnia zrobi to, a może to. Ten blog jest tu bardzo długo, a postów tez mało nie jest. Nie dziwie się, że dodaje je rzadziej skoro wyczerpała już dość dużo pomysłów. I zamiast napisać jej w komentarzu co mogła by zrobić następnym razem zaczynacie się tu użalać, bo ''posty są coraz to nudniejsze''. Nie zgadzam się z wami. W tej chwili, to wy przesadzacie - nie ona. Blog jest świetny, a jego popularność wzrasta. Warto by było czasem kogoś pochwalić niż tylko podziwiać siebie.

      ~Rew

      Usuń
    5. Zgadzam się z Tobą. zhejtowanie zajmuje 5 minut ale z napisaniem posta to już nie jest takie hop-siup, sama wiem bo ja też prowadzę bloga na którym tylko piszę, czasem tylko dodaję jakieś zdjęcia czy filmiki z netu i napisanie jednego postu zajmuje mi nierzadko ponad tydzień a ona? Ci którzy piszą, że posty są za rzadko powinni sami założyć takiego bloga, zobaczą czy to tak szybko idzie i może w końcu przestaną hejtować. Ja na pewno będę wchodzić bo blog jest super. Są na nim bardzo ciekawe rzeczy.
      Pozdrawiam nie hejtujących.
      Olivka

      Usuń
  4. Założyliśmy akcję pomagamy początkującym youtuberom, na razie znaleźliśmy dwa kanały. To są te linki do tych kanałów:
    https://www.youtube.com/channel/UCgMENPCjs8ZYeWYerPbLMSA - YarhPL
    https://www.youtube.com/channel/UClqzjOL3vG28OVhHdzwv0CA - Karmellowa
    Naprawdę warto pomagać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero dzisiaj znalazłam Twojego bloga ale mnie się podoba i dla mnie nie ma znaczenia kiedy i jak dodajesz wpisy. Szkoda, że go zamknęłaś, dobrze, że chociaż nie usunęłaś. Ja będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)