poniedziałek, 15 grudnia 2014

Restart + Prezent 3D :)

Hej! Postanowiłam, że wrócę na bloga, ale musimy ustalić kilka reguł :)
*systematyczność postów
Posty będą się pojawiać systematycznie, ale nie częściej niż raz w tygodniu ( w wakacje możliwe, że będą częściej :))
*komentowanie
Chciałabym prosić o komentarze, które zawsze są dla mnie motywacją i dzięki nim znów nabrałam chęci na prowadzenie tego bloga
*zero ankiet
Bardzo chciałam poznać wasze zdanie na kilka tematów, ale trafiło się tyle zawistnych osób, które na złość klikały "złe" odpowiedzi, więc zrobiło mi się trochę przykro (wiem, że trochę zbytnio się przejmuję) i ankiety nie będą przeprowadzane
*nowy wygląd bloga
Pewnie niedługo zmienię wygląd bloga, bo ten nikomu nie pasuje (mi także), ale nie wiem który wziąć (jak temu nie pasuje, to komuś innemu..) i byłoby miło, gdybyście podali kilka propozycji.
*zero konkursów
Po nieprzyjemnej sytuacji z poprzednim konkursem i waszych odpowiedziach, uszanuję wasz wybór i oto koniec konkursów.

To by było na tyle. Kilka zasad, które ja i wy postaramy się przestrzegać :) A teraz trochę przyjemniejsza część, jako że zbliżają się święta wielkimi krokami, oto i prezent w 3D :)

Uznałam, że zrobię taki prezent każdemu, kto będzie przy wigilijnym stole, położę po prezenciku na talerzu i będą mieli takie małe pamiątki ;)

9 komentarzy:

  1. Klaudia klaudia17 grudnia 2014 07:44

    Wspaniale, że znów będziesz prowadzić bloga! Kiedy nie był prowadzony błąkałam się po blogach i odnalazłam moją następną pasję: sutasz. A dziś właśnie chciałam usunąć adres bloga w moim notatniku na howrse i okazało się, że nadal jest o osadzony. :) będę mósiała rozdzielić rainbow loom i sutasz na dwie ręce. :) mam nadzieję, że wrucą wszyscy czytelnicy. Prezenciki są bardzo tajne.
    PS. Czy masz może instrukcję robienia gwiezdy ? Znalazłam ostatnio w internecie takie tajne zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia klaudia17 grudnia 2014 07:45

      Przepraszam za błędy. Tablet mi zmienia.

      Usuń
    2. Dzięki :) Postaram się jakąś znaleźć :D

      Usuń
  2. Fajny blog. Zapraszam na mój http://thisismaggs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosne są te komentarze z automata. Nie bawię się w takie coś.

      Usuń
  3. Teraz płakać mi się chce, że przez przypadek złamałam szydełko. ;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj nowe! Na allegro jest ich pełno :) albo u chińczyka. Może zdążysz :D

      Usuń
  4. Violin... pamiętasz mnie jeszcze może? :c
    Nie mogłam Ciebie znaleść... top miała Ci napisać ale chyba zapomniała. xD
    No cóż... nie będe Ci tu spamu robić w komentarzach ale może napisałabyś do mnie na GG? :/
    Jakoś nie widze zastrzeżeń do podania tu mojego nr. więc napisz do mnie jak będe niedostępna (a jak będę, to nawet lepiej xD) - ale jak chcesz możesz usunąć po przeczytaniu tylko prosze odezwij się. :/
    GG: 28810917

    ~Rewek :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować, może wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)