czwartek, 20 listopada 2014

Ważna informacja dot. bloga

Niestety z wielką przykrością muszę stwierdzić, że nie dostałam ani jednego zgłoszenia na redaktora (choć kilka osób nalegało na nabór), więc jestem zmuszona zawiesić bloga.

Posty będą dodawane rzadko jak i w ogóle.

Jeśli ktoś byłby chętny do prowadzenia bloga razem ze mną, niech zgłosi się na adres pps.crystal@wp.pl
W co wątpię.

Ale jeśli ktoś odpowiedzialny się znajdzie, blog zostanie wznowiony.

5 osób prosiło mnie o dołączenie do redakcji, a teraz? Naprawdę się na was zawiodłam :(

Główny redaktor, Violin

4 komentarze:

  1. No nieee ;( jedyny fajny blog o tej tematyce zawieszony :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja by chętnie dołączyła, ale mam szkołę. I w pisaniu jestem kiepska. Tylko proszę, nie zawieszają bloga. Poco kupowałam krosno, jeśli nie będę umiała robić na nim bransoletek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam szkołę i w tym problem, bo nie mogę wrócić ze szkoły, zrobić bransoletkę, zdjęcia, napisać posty, a na końcu o 18:00 napisać lekcje i uczyć się :l

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)