środa, 12 listopada 2014

Szalik na krośnie Rainbow Loom!


Hej! Dzisiaj mam dla was coś wyjątkowego:) A mianowicie szalik robiony na Rainbow Loom. W wykonaniu jest całkiem prosty, lecz zajmuje bardzo dużo czasu. Można go porównać do obudowy do telefonu :) Praca trwa ok. 1-2 godziny.
Jeśli ktoś jest cierpliwy i dokładny i chce podjąć się takiej pracy, powinien obejrzeć filmik przygotowany przez Craft Life.
Powodzenia!
 
Zauważyłam, że zdjęcia z ostatnich postów nie wyświetlają się na stronie głównej. Wie ktoś może, dlaczego? Mają takie same wymiary, jak te, które się wyświetlają. Próbowałam wszystkiego - zmniejszałam pliki, zwiększałam, wgrywałam w JPG, PNG i nic. Pomocy! :D

7 komentarzy:

  1. Jest super, ale dlaczego niema listy z bransoletkami łatwymi,średnimi, trudnymi, inspiracjami i promowaniem strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona jeszcze jest w budowie, ale wszystko powinno już być na swoim miejscu jutro :)

      Usuń
  2. Kiedyś mówiłam mojej kol., że mam bzika na punkcie tych gumek i wtedy żartowałam, że jak będę stara, to zrobię sobie koszulke, spodnie, szalik, majtki, rękwiczki i czapkę z tych o własnie gumeczek. Teraz jestem przerażona, że moje zachcianki zaczeły się spełniać. ;___;

    ~Rew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, wydziergaj sobie majtki XD
      Ale to nie z gumek, tylko z włóczki XD

      Usuń
  3. Następny okropny blog... I ten napis...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)